2010. január 5., kedd

Bolond szívem csak az Ővé
1. fejezet
(Edward szemszöge)
Egy ujjab unalmas nap. Már megint. Ráadásul lassan költözünk legalábbis Carlisle gondolataiből ezt vettem le. Már igy is tovább maradtunk it. Több mint 5 év. A vámpíroknak ez soknak számít. Na mindegy Vancouverből Londonba költözünk. A lányok ennek kifejezetten örülnrk. Nagyobb város több vásárlási lehetőség. Hurrá! hétfő reggel 6 óra körül járhat az idő. Mindenki a saját szobályába van. A családom 7 tagból áll. Carlisle tölti be az apánk szerepét, Esme az anyánk szerepét. 5-en vagyunk úgymond tesvérek, de persze nem vérszerinti. Emberévbe számolva Emmett az idősebb majd őt követi Jasper, Rosalie, Alice és én. Emmett és Rosalie egy pár ahogy Alice és Jasper is. Nekem nincs párom és szerintem már nem is lesz. Ha 100 év alatt nem találtam meg akkor már nem is fogom. Alice szerint meg fogom találni csak még nem jött el az ideje. Ilyenkor meg szoktam kérdezni, de csak poénból, hogy mikor jön el sz ideje, vagy látsz-e valamit a jövőbe. És erre a válasz, hogy kidugja a nyelvét egy mosoly kiséretében. Jah persze Alice látja a jövőt. Igen vannak köztünk "különlegesek". Jasper érzi az emberek érzelmeit és irányítani is tudja azokat, én pedig hallom minden egyes ember gondolatát. Elég bizarr. És ami a leggázabb nem tudom kikapcsolni. Az egész olyan mintha egyszerre 1000 ember szolna vagy épp kiabálna hozzám.
- Edward!-hopp ez Alice kissé mérges hanja volt. Ugylátszik ma nem leszek épp beszámítható állapotba.
- Mondd!-kiabáltam neki vissza.
- 2 perc és lent legyél elkésünk!-és ennek most érdekelni kelle?- Jah és Jasper és én ma veled megyünk!-ahoz képes, hogy mindenkinek saját kocsija van inkább beleegyezek. Alicevel nem lehet vitatkozni mindig Ő nyer.
- És azt nem lehetne......?
- Felejtsd el!-hogy ma ne megyek be a suliba. Akartam volna kérdezni.-Edward egy hetet már fél lábbal is kibirhatnál! Nagy levegő és kifúj.
- Oké fogtam.
- Rose, Emm! Gyertek már elkésünk!-ahogy végzett a mondattal már jöttek is.
- Csocsi Öcsi!-nézett rám kalján vigyorral a pofiján. Emm állandóan idétlenkedik és beszológat, és mostanába valahogy mindig engem talál nézni a célpontnak. Gyerekes és nagyon fárasztó.
- Miaz talál te is velem szeretnél jönni?-vágtam neki viszza.
- Inkább megyek veled mint az én egyetlen drága szerelmemmel? Te megvesztél?-talált sűllyedt!
- Emmett Cullen most megbántottál!-vágtam sértödőtt képet.
- Ha-ha Öcsi nagyon vicces vagy. Komolyan.-hát még te szakadtam magamban."Ennek most meg megint mi a baja!"-kérdezte magától! Itt Jasper akkorát röhögött hogy már én sem birtam tovább és elnevettem magam.
- Nagy volt Edward, teljesen betojt.-nyújtotta pacsira a kezét és belecsaptam. Itt már mindenki röhögött kivéve Emm-met. szerintem még mindig nem esett le neki.
- Most meg min röhögtök?-kérdezte sértetten.
- Rajtad Bátyuskám!
- Oké a napi poén is megvolt és természetesen nem tőled Emm-Alice nézett rá jelentőségteljesen-úgyhogy azt hiszem indulhatunk a suliba!
- Nem édesem elmondod hogy mi volt olyan vicces!fujtatott.
- Te édesem!-vágta rá.
- Én hisz nem is csináltam semmit. Tudodmit nem is érdekel asszem ma nem mek suliba. Rose ugye ithon maradt apucival?nézett szerelmére.
- Emmett ehez most semmi kedvem.....-kezdte de Emm közbe szolt.
- Oké akkor sziasztok.-és indult fel a szobályába, de Rosalie utánna kiabált.
- Drága egyetlen szerelmem ha nem hagyod abba ezt azonnal 1 teljes évig eljösz velem minden egyes alkalommal vásárólni! Felfogtad Szívem?-huh asszem most bepöccent.
- Mirevártok még tapsra?-és már nyitotta is Rosenak az ajtót.
- Erröl van szó!-mulatott rajta.
- Ahogy mondod Szívem!-és már a kocsijukban is ültek. Ők egy piros BMW-vel mentek, én meg az ezüstszínű Volvommal. Jezzék hátra ültek. Tisztára ugy érzem magam mintha a sofőrjük lennék. Nem telt bele 5 perc és már a parkolóba kanyarodtunk be. Még ki se száltunk de már minden szem ránk szegezödőtt. Klassz. kiszálltunk és már indultunk is mindenki a saját osztályába. Legközelebb csak a menzán találkozom velük.
Ez volt az 1. fejezet. Ennyi telt tölem most igy elsőre. Ha szerintetek jó lett vagy rossz nyugodtan írjátok meg. Nem lesz mindig ien rövid.-remélhetőleg- nah akkor várom a komikat hogy érdemes-e folytatnom vagy inkább hagyjam a csudába. Kövi nem tom miko lesz. Valószínű, hogy majd ki fogom írni! Puss mindenkinek!

8 megjegyzés:

  1. Szia Sabell!

    Ivi vagyok a Fekete Angyal írója. Hát nem tudom mit számít neked az én kis véleményem, de azért elmondom.
    Először is ha abba mered hagyni felkereslek és kifilézlek!!! Maga a történet, tetszett. Lényegretörő, nem unalmas, mozzanatokban teljes. Én személy szerint Edward szemszögből író embereket nagyon tisztelem, hiszen egy lánynak fiú szerepet irni azért nehezebb és ezért fogadd öszinte tiszteletem. A történet, mint kitaláció eddig nagyon tetszik, bár még nem olvastam annyira bele. Vagyis nincs még olyan sok fejezet fenn. Emmettes poénokat mindig szerettem, de asszem hülye vagyok mert nekem se esett le ami Emmettnek sem. De Rosalie nagy volt!!!
    És én vagyok az az ember aki utál kapni és adni kritikát, de szerintem (nem mintha olyan sok hiba lett volna, de engem hibákért már csesztettek) szerezz be egy bétát. Ha szeretnéd én is elvállalom a bétaságot vagy keresek egy olyan személyt aki nagyon benne van. Ha meg már van bétád bocsánat neki. Hát nem tudom mit fogadsz meg egy 14 éves pisitől, de nekem tetszett a töri és ajánlom. Sőt követelem a frisst!!!
    Kiteszlek az oldalamra és akkor majd lesznek olvasóid. De ajánlom, hogy más oldalakon is kérj linkcserét!!!
    Ha szeretnéd ajánhatok néhány nagyon jó és kedves irót akik mindig benne vannak a linkcserében.
    Szóval nagyon várom már a frisst! És csak buzdítani tudlak, mert tetszik ahogy irsz.

    Pusy:Ivi

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon jó lett. Nagyon tetszik.
    Folytasd, mert már nagyon várom a fejleményeket!
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Kéne neked egy béta....(ha van, akkor meg egy másik=)) Tetszik a stílusod=)
    Ja és légy oly kedves ne félkövér betűtíoussal írni, mert simán jobb olvasni, és szebb is=)

    VálaszTörlés
  4. Szép vagyok....bétát ajánlok és helytelenül írok, mi? =)=)=)

    VálaszTörlés
  5. Szia! Szerintem is szükéged van egy bétára, de ezt nem gonoszságból mondom, bár sztem jó ha vki átnézi és tud ötletet adni, ha elakadsz......stb. Most még nem tudom mennyire fog tetszeni, de vissza fogok még nézni és várom a folytit! Puszy:)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!köszönöm a biztatást naon jol esett, hát igen utolag visszanéztem és télleg elég sok hibám lett (ezért bocs mindenkitől) friss péntek v szombaton lesz mer hnap egész nap dolgozok :S ezt a béta-témát még nem vágom de majd lesz vahogy!tél kösz mindenkinek még 1x!pus

    VálaszTörlés
  7. A béta az a személy aki a történetet mondjuk úgy leellenőrzi. Helyesírás. Sőt én az enyémtől tanácsot is szoktam kérni, de van mikor vélamyényt. Az ilyen embereket nagyon meg kell válogatni XD
    A sajátomat is ajánlanám, de félek, hogy a töriddel még a végén elhappolod tőlem.

    Pusy:Ivi

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Tetszik az írásod, ne hagyd abba, ha van kedved olvasd el az enyém:
    http://twilightsagafic.blogspot.com/
    Köszi
    Sister

    Így tovább!

    VálaszTörlés